Onze pakketten
Bij Knackpunkt krijg je geen standaard social content. Wij combineren cutting-edge AI met menselijke regie, zodat jouw LinkedIn-bedrijfspagina elke week zichtbaar, relevant én uniek is.
Je wilt je bedrijf zichtbaar maken op LinkedIn. Niet af en toe, maar structureel. Maar wie schrijft de teksten, maakt het beeld, zorgt dat het past bij je merk én dat het blijft lopen?
Dat doen wij voor je met cutting-edge AI en menselijke regie.
Kies hieronder het pakket dat bij jouw ambitie past.
Zichtbaar
Ideaal voor kleine bedrijven.-
Uitgebreide intake
-
Content kalender voor 3 maanden
-
4 AI+mens LinkedIn-posts p/m
-
Inclusief beeld, copy & eindredactie
-
Altijd in jouw tone-of-voice en stijl
-
Geplaatst op je LinkedIn bedrijfspagina
-
Keuze uit diverse formats
-
Wekelijkse rapportage
-
Overleg via e-mail
Herkenbaar
Geschikt voor groeiende bedrijven-
Alles van pakket ZICHTBAAR plus:
-
Totaal 8 AI+mens LinkedIn-posts p/m
-
Beheer van de bedrijfspagina
-
Maandelijks video overleg
Thought leader
Voor stevige contentbehoeften.-
12 posts of meer
-
Snelle levertijd
-
24/7 ondersteuning
-
Maandelijks strategische call
-
Interactie namens de bedrjfspagina
-
LinkedIn Advertising
Alle pakketten zijn inclusief
Strategie/intake (eenmalig of inbegrepen)
AI-copy + menselijke eindredactie
Professionele beeldselectie (of visuele creatie)
LinkedIn-bedrijfspagina beheer (optioneel)
Prestatierapportage (analytics, bereik, interactie)
FAQ
Na drie maanden (dat hebben we minimaal nodig om resultaten meetbaar te maken) kun je per maand opzeggen.
Meestal binnen 7 werkdagen na akkoord. We starten met een intake en leveren daarna je eerste content batch.
Zeker. Jij krijgt altijd inzage voordat iets gepubliceerd wordt. We werken samen aan jouw stem.
Nee. Niet als ze vallen binnen het aantal LinkedIn posts dat we afspreken.
Als er een video of carroussel of whitepaper voor nodig is, dan maken wij die. Zonder extra kosten.
Ja. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Jazeker, wij verzorgen al sinds 2012 LinkedIn advertentie campagnes. Neem contact op met Jan Willem hierover.
Ja, want dat wordt het distributiekanaal. Dat moet dus goed zijn want de verzender van een boodschap is net zo belangrijk als de boodschap zelf.